Kategorie
Pro dušiPro zdravíPro lepší životPro volný čas

Rady a novinky na e-mail.

Chcete dostávat zdarma užitečné rady a zajímavé citáty na svůj e-mail? A také informace o knižních novinkách, slevách a extra akcích? Přihlaste se, nestojí to nic a získáte spoustu!

Malá kniha štíhlosti a její velké já!

23. 06. 2014 |

Malá kniha štíhlosti

Určitě jste si všimli, že jakmile začnete u diety improvizovat, většinou skončíte s narychlo zhltnutou bagetou někde v tramvaji, anebo hůř, večer u televize s miskou sladkostí. Ať už tomu věříte, nebo ne, příčinou neúspěchu mnohých diet je spíš hektický program, než co jiného.

Máme pro vás skvělý tip, jak zjistit, co funguje a co je dobré. Malá kniha štíhlosti je totiž malá jen velikost, uvnitř se skrývá mnoho velkých rad, které vám pomohou ke zdraví a vysněné postavě.

Autorka Lauren Slaytonová je uznávaná poradkyně v oblasti výživy. Přichází s jednoduchým plánem, s pomocí kterého jednou provždy ovládnete svoje chutě a získáte nejen štíhlou postavu, ale taky zdravé tělo a vyrovnaného ducha. „Ve své knize uvádím strategie a rady, jak se při dodržování diety vyhnout těm nejběžnějším nástrahám. Naučíte se, co považuji při dlouhodobém hubnutí za nejprospěšnější, osvojíte si lekce, které vám umožní plánovat a připravovat, ba dokonce občas ze svého kurzu odbočit – a přitom mít stále úspěch.“

Osobní kuchaři a sestavy jídelníčků s hotovou stravou vám poslouží, protože se nebudete muset o jídle sami rozhodovat.
Malá kniha štíhlosti vám totiž poskytne know-how a všechny věci, které je třeba udělat, když se chystáte do plavek. Pomůže vám žít život štíhle a šťastně až do smrti.

Expertka na výživu Lauren Slaytonová vám pomůže obejít ty dokola omílané překážky v dietách – práci, rodinu, společenský život, svátky atd. – a vyhrát nad nimi. Teď a tady. Lauren se s vámi podělí o tajnou součást hubnutí – plánování – protože předvídání překážek mezi vámi a štíhlostí je stejně důležité jako to, co jíte. A co je na tom všem nejlepší, Lauren vytvoří díky Malé knize štíhlosti strategie za vás.

Malá ochutnávka z Malé knihy štíhlosti

Zapomeňte na neustále se opakující a často si odporující informace o výživě a stravovaní, co vám víří v mysli. Nastal čas věci zjednodušit. Pokud si sestavíte svých „Deset kroků k štíhlosti“, připravíte se na úspěšné hubnutí.

Pokud budete mít v pořádku svoje základní principy, získáte sebedůvěru a dostanete věci pod kontrolu, můžete se pustit do ostatních oblastí svého stravovaní. V každém z nás se určitě skrývá jakýsi netrpělivý skřítek, který touží po rychlých a radikálních výsledcích. 

Nejprve si musíte podrobně rozebrat „Deset kroků ke štíhlosti“ a „zkultivovat“ anebo pokud chcete „vybrousit“ svoje každodenní chování, které vás brzdí.   

A oněch deset zázračných kroků pěkně pohromadě

1. Proteinová snídaně do 2 hodin po probuzení.

2. Užívejte omega-3 a vitamin D v doplňcích stravy.

3. Vypijte denně 2,25 litru vody/minerálky a 2 šálky zeleného čaje.

4. Ryba na talíři čtyřikrát týdně.

5. Ovoce maximálně jedno denně.

6. Omezte obiloviny, sacharidy a škrobovitou zeleninu na 1 porci denně.

7. K obědu jezte víc než k večeři.

8. Po večeři zavřete kuchyň.

9. V noci spěte aspoň 7 hodin.

10. 3 hodiny kardia cvičení týdně.

Tak hurá do plavek, sokolíci a sokolky, malá kniha štíhlosti už je na cestě!

 

************************************